ברילה, כמותג הפסטה המוביל בעולם ובישראל, יוצא בימים אלה במהלך רחב למען כדור הארץ והסביבה, התומך בקיימות ובשימוש חוזר של האריזה במסגרתו משיק המותג אריזות חדשות ומסיר מכל אריזות הפסטה את חלון הפלסטיק שהיה על חזית האריזות עד כה. המהלך כולל קמפיין תחת המסר: "אריזה חדשה, אותו טעם נפלא, פחות פלסטיק"
במסגרת המהלך הבינלאומי הרחב יוצא המותג ברילה בקמפיין גם בישראל, שיעלה השבוע תחת הסיסמא: "אריזה חדשה, אותו טעם נפלא, פחות פלסטיק". מטרת הקמפיין החדש של ברילה לעודד קיימות, שימוש חוזר ובכדי לעודד שמירה על סביבה נעימה ונקייה יותר. הקמפיין כולל פעילות משפיענים, קמפיין דיגיטלי נרחב וכן פעילות ברצפת המכירה.
לדברי אליאור צחי מנהל שיווק ברילה: "במסגרת אסטרטגיית הקיימות הגלובלית של ברילה Good for you, Good for the planet פועל המותג להפחתת השימוש בפלסטיק, מתוך רצון להתחבר לאג'נדה הרווחת בעולם בנושא הקיימות. כמותג פסטה מוביל בישראל, אנו גאים לקחת חלק בקמפיין ולעורר מודעות בנושא הן בקרב הצרכנים והן בקרב היצרנים".
Leave a Reply